Yağmur nickleri

by | |
İLikLeriMdeki seNi sensizlige iLikLiyemedim. . . !

DuvarLar reNkLi oLsada,, karanLıkta Ne göReBiLirsin Ki..Bir köRe; reNgi NasıL anLataBiLirsiN Ki..!!

sen bnm hayatımda piyangosun seni kaybedersem 2 puanım gider ama ben senin hayatında şahım beni kaybederen oyun BİTER...

·$Dünya Bukadar Güzelken. Kimlerin Ruhu Nekadar Çirkin Ve Karanlık Oldugunu Anlıyorum..!!

....kAlmAk Zor,GitMek aĞıR,aNlaMak İmKanSız....

-..Kalp ne ile doluysa,dudaklardan o dökülür...

Onları incitmek istemedim!_!Sadece öldürmek istedim!_!

-sEn Anca Ona BunA laF yEtişiR,iMaj boZuk biRaz deqiştiR,heR kaDını Annen Mi sAndıN,oKuyup KafaNı baYa bi qeliştiR..

-.aL eLine yüregim senindir..!...!

aŞka İhtiYaCım yOk bEnİm....

DaLqA GeCeRiM AmA KırıLmAm , cIdDiYe aLıRıM AmA KaPıLmAm , hUzUr vErIrIm aMa sÖz vErMeM , SaHiP OlUrUm aMa aIt oLmAm.

-..Her NeFeSte YeNi biR SEN..

-..KeNdiNizi PaHaLı SaNMaYıN HePiNiZiN !ndiR!ML! GüNLeR!Ni ß!L!R!M..

//aklımın odaları senle doldu taştı.../

ßen! ßen!m Önümde YeRLe ß!r E††!n ..

unuTma!... Ya$aDıqıN ßu qünün TéKrarı y0k!!!

KoRkuLarımı ßaqı$La ßüyüméyé caLı$ıy0rum!..._

HayaTTa Ték qérÇéqim SénDin ama SénDé yaLanmı$sın!..

qözLérimi Ya$arTaßiLéCék Kadar aCı 0Lan né 0LaßiLir SénDé?

ß0$una SéSLéniy0rum DuymayaCaqını ßiLé, ßiLé…

ßéDénim ßurDa ßén SénLéyim…

SénSizLiqin DénizinDé ß0quLur qiDérim!...

ßîzdé SâßâH oLmâz, ßîzdé GünéŞ Doğmâz, ßîz ¡§¥ãNKãR'ıZ Kızım ßîzLé DoSt oLmâk Sîze YaKıŞmaz...

TopLumdâ Hép îtîLîrîz SanmaKî ßunâ îSteKLiyiz, ßîz SadeCe SêvdiKLêrimizin éSériyiz..!!

Madem ayrılığa hüküm giymiş bu yürek ; O zaman ölmek için yaşamak gerek !!!

€skiden karanlikdan korkar yagmurlardan ürperirdim ama simdi karanlik sirdasim yagmurlar gözyasim oldu!!!

0 yorum: